1. Cum aleg marimea corecta?
Fiecare produs are postat pe site un ghid de marimi. In acest ghid se gasesc masurile in cm corespunzatoare fiecarei marimi. Va masurati / masurati persoana care va purta produsul dorit pentru a va afla care este croiul si marimea potrivita.
2. Care este diferenta intre croiul slim fit si croiul regular fit?
Croiul slim fit este croiul cambrat pe corp punand in evidenta silueta, iar croiul regular fit este croiul clasic, lejer.
3. Cum pot sti care este croiul potrivit pentru mine?
In functie de masurile aflate se face incadrarea in croiul potrivit.
4.Cum plasez o comanda daca nu ma descurc online?
Ne poti suna la numarul de telefon 0722604724 iar consilierii nostri te vor ajuta in cel mai scurt timp.
5.In cat timp primesc comanda plasata?
GAMA colaboreaza cu 3 firme de curierat: SameDay, Fan Courier si DPD:
- Comenzile cu livrare la easybox, plasate pana la ora 12:00 vor fi preluate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 12:00 vor fi preluate in urmatoarea zi lucratoare.
- Comenzile cu livrare la adresa, plasate pana la ora 14:00 vor fi preluate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi preluate in urmatoarea zi lucratoare.
Comenzile plasate vineri dupa ora 14:00 si in weekend vor fi procesate si preluate de catre curieri in urmatoarea zi lucratoare.
Dupa preluarea coletelor de catre curieri livrarea poate dura intre 1 si 2 zile lucratoare, in functie de zona si de organizarea firmelor de curierat.
6. Cum pot schimba produsul primit?
In cazul in care produsul comandat nu se potriveste sau nu iti place il poti schimba in maxim 14 zile completand cererea de schimb disponibila pe site. Cererea trebuie completata cu adresa de email, numele, prenumele si numarul de telefon cu care a fost inregistrata comanda, codul de bare al produsului pe care doriti sa il oferiti la schimb si codul de bare al produsului pe care doriti sa il primiti, iar la final adresa unde doriti sa fie livrat coletul si preluat produsul oferit la schimb. GAMA va asigura transportul gratuit la solicitarea primului schimb. Incepand cu a doua solicitare taxa de transport in valoare de 19lei este asigurata de catre client.
Atentie! Fiecare marime are cod unic de bare! Comunicarea unui cod eronat poate duce la primirea unui produs gresit!
7. Cum pot returna produsul primit?
Un produs poate fi returnat in maxim 14 zile completand formularul de retur disponibil pe site. Se vor completa datele solicitate in formular, iar taxa de transport in valoare de 19 lei este suportata de catre client. Aceasta va fi retinuta din banii pe care ii vom restitui in contul comunicat in termen de maxim 14 zile lucratoare. Dupa primirea formularului de retur GAMA va trimite un curier sa preia produsul.
Suport clienti
Luni - Vineri: 08:00 - 16:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis