Poti face cumparaturi fara griji la Gama! Daca nu ti se potriveste marimea sau nu iti place produsul noi iti oferim urmatoarele solutii:
1. Schimb produs
Poti schimba produsele pe care nu le doresti in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia lor. Un produs de o marime poate fi schimbat cu acelasi produs de alta marime, in masura in care marimea solicitata este disponibila. Daca acea marime nu este disponibila se poate solicita schimbarea produsului cu un altul, platind diferenta de pret, daca este cazul.
Trebuie doar sa completezi formularul de schimb . Introdu numarul comenzii, numele si codul produsului returnat cat si numele si codul produsului dorit la schimb, apoi adresa unde doresti sa fie livrat coletul. Atentie! Fiecare marime are cod propriu! Comunicarea unui cod gresit poate duce la expedierea unei marimi diferite de ceea ce iti doresti!
Te rugam sa ambalezi produsul corespunzator - sa aiba eticheta originala atasata - si sa sigilezi coletul astfel incat sa nu poata fi deschis sau deteriorat in timpul transportului.
Recomandarea noastra: verifica cu atentie fiecare produs la primirea comenzii - starea si ambalajul acestuia - astfel incat sa ne poti semnala in timp util eventuale neconformitati. Nu detasa eticheta produsului pana nu te asiguri ca ti se potriveste marimea!
Dupa ce ai plasat cererea pentru schimb mai trebuie doar sa astepti sa ajunga curierul cu produsul solicitat la tine. In momentul in care curierul iti va livra produsul dorit la schimb, tu trebuie sa ii returnezi produsul pe care ai spus ca doresti sa il schimbi si sa achiti diferenta de pret dintre produse (daca este cazul).
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat ce nu poate fi revandut ca nou. Asadar schimbul iti poate fi refuzat daca:
- produsul nu este in aceeasi stare in care a fost livrat: prezinta urme de purtare, este deteriorat, nu are eticheta originala intacta si atasata
- eticheta de compozitie a fost indepartata
- in coletul de retur se afla un produs diferit fata de cel din formularul completat.
Primul schimb este gratuit! Daca nu ai solicitat marimea potrivita la primul schimb poti solicita un al doilea schimb insa iti vei asuma taxa de transport in valoare de 19lei!
Schimbul unui produs nu poate fi livrat la Easybox!
2.Retur produse
Poti returna produsele pe care nu le doresti in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia lor - caz in care costul de transport in valoare de 19 lei va fi suportat de catre tine. Taxa de transport va fi retinuta din suma ce va urma sa fie transferata in contul comunicat in formularul de retur
Este extrem de important sa fie oferite date corecte: numele, numarul de telefon si adresa de email folosite pentru plasarea comenzii, adresa completa de unde se doreste preluarea coletului cu produsul returnat (judet, localitate, strada si numar), numarul comenzii si data plasarii acesteia si contul bancar in care se doreste sa fie transferata contravaloarea produsului returnat. Deasemenea in cazul in care comanda cuprinde mai multe produse iar clientul doreste returnarea unuia dintre ele este necesara mentionarea denumirii si codului produsului returnat.
Te rugam sa ambalezi produsul corespunzator - sa aiba eticheta originala atasata - si sa sigilezi coletul astfel incat sa nu poata fi deschis sau deteriorat in timpul transportului.
Recomandarea noastra: verifica cu atentie fiecare produs la primirea comenzii - starea si ambalajul acestuia - astfel incat sa ne poti semnala in timp util eventuale neconformitati. Nu detasa eticheta produsului pana nu te asiguri ca ti se potriveste marimea!
Contravaloarea returului va fi transferata in contul mentionat in formularul de retur in maxim 14 zile lucratoare de la data primirii coletului de catre noi!
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat ce nu poate fi revandut ca nou. Asadar returul iti poate fi refuzat daca:
- produsul nu este in aceeasi stare in care a fost livrat: prezinta urme de purtare, este deteriorat, nu are eticheta originala intacta si atasata
- eticheta de compozitie a fost indepartata
- in coletul de retur se afla un produs diferit fata de cel din formularul completat.
Daca nu sunt indeplinite conditiile de mai sus, vom refuza returul si iti vom trimite coletul inapoi cu plata expeditiei la destinatar!
Returul unui produs nu poate fi facut la Easybox!
Suport clienti
Luni - Vineri: 08:00 - 16:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis